2010. november 30., kedd

Adventi koszorú

Természetesen ez is hozzátartozik a karácsonyhoz. Mindig szeretek valami újat csinálni. Ezúttal úgy döntöttem, hogy nem fogom masnikkal dísziteni a koszorút, hanem inkább sok természetes alapanyagot használok fel. Összesen egy kis győngyöt és lamellát használtam, ami nem természetes.
Van egy vessző alapom, arra ragasztottam rá tuja ágakat, majd jöttek a fenyőágak. A gyertyáknál maradtam a 3+1 színnél. A középen, ahol az ágak összeérnek, fahéjrudakat ragasztottam, majd erre ezüstr fújt fenyődobozokat. Anyunak küéönleges fenyőtobozai vannak, ezzel díszítettem az ágakat. Az egyik olyan, mintha rózsa volna, a másik meg olyan pici, mint egy gyűszű. Hogy az ágak egy kicsit csillogjanak is, egy ezüst gyöngysort vágtam fel szemekre, ezeket is elszórtan ragasztottam a koszorúra. 







És íme a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése